2012. október 16., kedd

Üdvözletem!

Szia!
Mielőtt bármibe fognék, elmondom, miről szól ez a blog.
Aki ismeri a Cicaneveldét, az már körülbelül tudja a témát, aki meg még nem hallott a CN-ről (CicaNevelde rövidítése), az ITT körülnézhet, esetleg regisztrálhat. Mondanom sem kell, hogy én is fenn vagyok a CN-en, Igazi Kormocska néven.
Na, de még mindig nem mondtam el, miről szól a blog. Ide ki fogom írni a Cicanevelde összes, de szó szerint összes hírét. Vagyis...

1. Hogy mikor regisztrálnak új emberek a CN-re.
2. Hogy mikor születnek új klubok.
3. Hogy mikor érkeznek az Újságba új cikkek.
4. Az én cikkeim.
5. A CN újdonságai (abban az esetben, ha Admin szerkeszt valamit az oldalon).
6. A Társalgó eseményei.


Most nem jut eszembe több, de szerintem már ennyi is sok.
Gondolom, az első pont tökéletesen érthető. Leírom, hogy mikor, milyen néven, milyen nevű cicával regisztrálnak emberek a CN-re.
Ha ismered már a CN minden zugát, a 2. pont nem okozhat gondot. Mert valóban, a CN-en még klubot is lehet csinálni! No persze, nem ingyen, de nyugi, csak a CN virtuális fizetőeszközébe kerül.
A CN-en Újság is van, és oda cikkeket is lehet beküldeni, és, ha a Moderátorok is úgy akarják, be is kerülnek. Erről szál a 3. pont.
Én is szoktam cikkeket beküldeni az Újság-ba, nem is keveset. Ezekről fogok majd írni itt, az 5. pontban.
Társalgó is van a CN-en. Abban különböző topicok is léteznek. Sőt, szabálytalankodók is vannak (sajnos), és nem telik el úgy nap, hogy ne robbanna ki legalább egy veszekedés a Fórumban. Ezekről fogok beszámolni a 6. pontban, ha minden igaz.
A 7. ponthoz nem fűzök magyarázatot, bizonyára felfogtad.

Nos, erről fog szólni ez a blog. Ha nem értesz valamit, nyugodtan dobj meg egy levéllel, vagy, az is elég, ha kommentálsz. Mindkettőnek nagyon fogok örülni.
Remélem, elnyerte tetszésedet ez a bevezető-féleség, és fogod olvasni a blogomat. Ha igen, ha nem, várlak vissza nemsokára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése